Regionalne Centrum Informacji Turystycznej w Białymstoku ***
Informacja turystyczna
W nowym punkcie informacyjnym postawiono przede wszystkim na jakość obsługi. Pracownicy pomogą w zaplanowaniu popołudnia, weekendu, a także urlopu w województwie podlaskim. Udzielają informacji w 4 językach: angielskim, francuskim, niemieckim i migowym. Estetyczna aranżacja całego centrum nawiązuje do logotypu województwa zaprojektowanego przez malarza Leona Tarasewicza.
Goście mogą więc zasiąść na fotelach w kolorowe kwadraty i obejrzeć filmy promujące cały region, otrzymać informatory o najciekawszych atrakcjach województwa, mapy szlaków turystycznych. W ofercie również przewodniki po regionie pisane alfabetem Braille'a. Mogą też skorzystać z wi-fi, ogólnodostępnych tabletów oraz z komputera dla turysty, które umożliwią turyście m.in. wysłanie maila, czy też sprawdzenie bazy turystycznej.
Na dwóch dotykowych ekranach można poznać ofertę Podlaskiego - od szlaków turystycznych, zabytków, parków narodowych i ich, atrakcji po bazę hoteli i obiektów agroturystycznych. W centrum znajduje się olbrzymi telebim, na którym prezentowane są oferty branży turystycznej. Jest też stojak z wizytówkami placówek i wydarzeń kulturalnych czy samorządów, które zdecydowały się na przykład na promocję swoich szlaków rowerowych. W punkcie działa również Call Center, dzięki któremu możemy udzielać informacji turyście z różnych stron świata przez Skype’a.