Język:

Aktualności

Podlaska Marka 2019 – ostatni dzień na zgłoszenie!

22 stycznia 2020

Jeszcze tylko dziś przesyłać można propozycje kandydatur do miana Podlaskiej Marki. Przyjmowanie zgłoszeń do 16. edycji konkursu kończy się 22 stycznia.

Swojego kandydata zgłaszać można poprzez oficjalną stronę internetową Podlaskiej Marki.

Podlaska Marka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych inicjatyw samorządu województwa. Prezentuje ona to, co w Podlaskiem najlepsze w niemal każdej dziedzinie życia.  Tegoroczna edycja została rozbudowana o dodatkowe kategorie – „Biznes” i „Projekt 4.0”.

Nagroda przyznawana jest w dziewięciu kategoriach. Oprócz wspomnianych wyżej – Biznes i Projekt 4.0  – o tytuł Podlaskiej Marki ubiegać się można w kategoriach: produkt spożywczy, produkt użytkowy, inwestycja, odkrycie, wydarzenie, kultura i społeczeństwo.

W ciągu ostatniej dekady w konkursie rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski. Wśród laureatów znajdują się zarówno produkty dużych podlaskich przedsiębiorstw, takich jak np.: Mlekovita, Polmos, Pronar, ale również drobnych producentów, kultywujących tradycje dziedzictwa kulturowego regionu.

Otrzymanie tytułu Podlaskiej Marki Roku nie wynika z wysokości sprzedaży, czy z liczby zatrudnionych pracowników, ale z wysokiej jakości i unikatowych walorów wytwarzanych produktów. Podlaska Marka przyznawana jest więc najciekawszym inicjatywom, najpiękniejszym miejscom oraz najlepszym produktom, których wspólnym mianownikiem jest obszar ich realizacji – województwo podlaskie.

Laureatów wskazują – niezależnie od siebie – kapituła konkursu, składająca się m.in. z reprezentantów Rady Przedsiębiorczości, przedstawicieli świata sztuki, kultury, mediów, gospodarki, organizacji pozarządowych (wyłaniająca siedmiu nagrodzonych) oraz konsumenci, wybierający jednego zwycięzcę w głosowaniu internetowym.

Udział w konkursie to same korzyści – szerokie zainteresowanie konsumentów i mediów, nagrody finansowe, możliwość wykorzystywania logo konkursu oraz spotów promujących zwycięzców w akcjach reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie prestiżu, dzięki możliwości dołączenia do zupełnie wyjątkowego grona – najlepszych podlaskich produktów.

 Fot. Wrota Podlasia

Przeczytaj także

Rozwój Polski Wschodniej Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013